dimecres, 13 de juny del 2007

Sopar en un creuer!






I mira que guapos i guapes ens vam posar...

...l'ocasió s'ho mereixia!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Joder! en un vaixell, i no us marejaveu?

K