dimecres, 6 de juny del 2007

Practicant l'estil de New York...



A New York no s'hi pot anar desprevingut... per això la ruta amb avió va servir per practicar la "pose Cosmopolitan" i la "pose Taxi"... jajajajajajajajajaja!