

Ens dirigíem a la zona The Meatpacking, la zona de moda a NY!
Restaurants estupendos...
...locals exclusius...
...molt cotxe pijo...
...i, no ens enganyem... gent pija...
... i allà al mig: tot un grup de quasi 60 persones muntant un escàndol de can collons! jajajajaja
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada