dimecres, 13 de juny del 2007

Grup Flaix i Central Park... una bonica història d'amor...





Tinc una hipòtesi...

...crec que tots ens vam enamorar una mica de Central Park...

...Com pot ser que enmig d'una ciutat com NY hi hagi aquesta tranquil·litat?