divendres, 8 de juny del 2007

Zona 0


Buf... no hi ha paraules per descriure la sensació d'estar allà... on tanta gent va morir... on van caure les dues torres bessones... les imatges d'aquell fatídic 11 de setembre venien al cap una i una altra vegada... com pot ser possible que hi hagi gent disposada a matar a d'altres?

Ara allà només queda un gran forat i silenci... però en el fons crec que pots "sentir" els crits de dolor...