dijous, 7 de juny del 2007

Regalet pels 15 anys!


Com passa el temps! sembla que fos ahir que Flaix Fm començava... i ja han passat 15 anys!! Bé, i Flaixbac no es queda pas gaire enrere! Quasi tota una vida escoltant Flaixbac i al final hi he acabat ficada! m'encanta!