dimecres, 13 de juny del 2007

Dins del vaixell...






Unes vistes fantàstiques!

i estupendes!!

i una mini festa després a la discoteca del vaixell per recordar!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaja festes que us munteu, no?

Lena ha dit...

Ei, qui ets?

Hi tant que si que ens muntem festetes! a NY i a tot arreu!

Salut!