això es pq esteu molt acosumats a beure... jajajjajaj jo amb uan copert ja vaig piripiri
una mica acostumats si que estem... no t'enganyarem pas...Lena
Publica un comentari a l'entrada
2 comentaris:
això es pq esteu molt acosumats a beure... jajajjajaj jo amb uan copert ja vaig piripiri
una mica acostumats si que estem... no t'enganyarem pas...
Lena
Publica un comentari a l'entrada