dilluns, 11 de juny del 2007

Chinatown




Realment emp ensava que Chinatown seria d'una altra manera... massa gent, hora punta, massa calor... ens vam atavalar una mica...
Però té el seu encant! i és el paradís de les imitacions!!! Prada, Chanel, D&G... això sí que mola!!!