dimecres, 6 de juny del 2007

A l'avió de camí a fer escala al Charles de Gaulle de París






Moooooltes hores d'avió però en moooooooooolt bona companyia! No es fa tan pesat com em pensava això de travessar el "charco".

Quins grans companys de vol en Canalias i la Carod! i com vam riure...