dimecres, 20 de juny del 2007

Riure a milions!


Mentre fèiem el cafè a l'Starbucks, estàvem al costat del vidre i vèiem com els habitants de la ciutat es fotien de 4 grapes dins d'un bassal que cobria tot el peu!! inclús una amb una maleta del portàtil arrossegant-la i tot s'hi va fotre una tia!!!

Vam contagiar les rialles a més d'una persona que ens envoltava...

Quin mal a la mandíbula de tant riure!!! jajajajajajajajaja!!!