
Imagina't... amb els nervis que teníem per entrar a Manhattan, per veure els seus edificis, les ganes que teníem de respirar l'aire del barri, de veure l'hotel, d'instalar-nos i de començar la marxa i visitar coses i va i enxampem un embús de ca l'ample del camí de l'aeroport al centre... uf!!! que atavalats que anàvem!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada