dijous, 7 de juny del 2007

Merder de cotxes per entrar a Manhattan!


Imagina't... amb els nervis que teníem per entrar a Manhattan, per veure els seus edificis, les ganes que teníem de respirar l'aire del barri, de veure l'hotel, d'instalar-nos i de començar la marxa i visitar coses i va i enxampem un embús de ca l'ample del camí de l'aeroport al centre... uf!!! que atavalats que anàvem!!!