dimarts, 19 de juny del 2007

Singing and dancing in the rain




Després d'anar al Groove i de flipar ballant amb un negrito que Déu ni dó... (com mouen el cul!!!) vam tenir el momentazo de ballar i cantar sota la pluja! Si és que estàvem moooolt emocionats d'haver tingut una nit tan especial!!!

2 comentaris:

All Blog Spots ha dit...

nice blog

Unknown ha dit...

jajajajajajajaja va ser taaaaaaaant genial! crec que una de les millors nits (no dic la millor per no desmereixer) de ma vida!!!!!!!