Ens alegrem que t'hagi anat tan bé!!I que tornis a ser aquí!!!A vere si ens veiem aquest cap de setmana i ens expliques les teves aventures per NY!!!Un peto enorme.gnPD: veig que vas ser la reportera del viatge!
Em sembla que aquest cap de setmana estarà complicat però alguna cosa farem per veure'ns el més aviat possible! Un petonàs Clara!
Publica un comentari a l'entrada
2 comentaris:
Ens alegrem que t'hagi anat tan bé!!
I que tornis a ser aquí!!!
A vere si ens veiem aquest cap de setmana i ens expliques les teves aventures per NY!!!
Un peto enorme.
gn
PD: veig que vas ser la reportera del viatge!
Em sembla que aquest cap de setmana estarà complicat però alguna cosa farem per veure'ns el més aviat possible! Un petonàs Clara!
Publica un comentari a l'entrada