dimecres, 6 de juny del 2007

Preparats per començar el llarg viatge de 7 hores...




Sí, sóc una mica friki... inclús vaig fer foto artística al lavabo!

2 comentaris:

gn ha dit...

Ens alegrem que t'hagi anat tan bé!!
I que tornis a ser aquí!!!
A vere si ens veiem aquest cap de setmana i ens expliques les teves aventures per NY!!!

Un peto enorme.
gn

PD: veig que vas ser la reportera del viatge!

Lena ha dit...

Em sembla que aquest cap de setmana estarà complicat però alguna cosa farem per veure'ns el més aviat possible! Un petonàs Clara!