dimecres, 6 de juny del 2007

Moment "intentem torrar-nos a l'avió"






Ens vam demanar una mica de cava... ampolletes de vi... birra... i vam riure molt! però no vam aconseguir-ho...

2 comentaris:

Unknown ha dit...

això es pq esteu molt acosumats a beure... jajajjajaj jo amb uan copert ja vaig piripiri

Lena ha dit...

una mica acostumats si que estem... no t'enganyarem pas...

Lena