dimecres, 6 de juny del 2007

1 de juny de 2007 - Arribada a l'Aeroport del Prat de barcelona



2 comentaris:

Unknown ha dit...

jar jar quines pintes, però quina emoció al mateix temps; dues hores dormides i cara de frescos. el que fa la il·lusió! jo em vaig sentir com una nena que va d'excursió! sense son, sense mandra, energia!!!!!!

Lena ha dit...

Moooooooooooooolta energia!!!